کشتی آزاد جوانان جام دیمیتریف| پایان کار تیم منتخب ایران با کسب یک مدال طلا و ۲ برنز

12:08 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۷۲۲
کشتی آزاد جوانان جام دیمیتریف| پایان کار تیم منتخب ایران با کسب یک مدال طلا و ۲ برنز
تیم منتخب کشتی آزاد جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و ۲ برنز به کار خود در جام دیمیتریف روسیه پایان داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دمیتریف روسیه روز‌های ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه در شهر یاکوتسک برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و ۲ مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات برای تیم ۵ نفره ایران، رضا سلیمانیان در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا، امیررضا تیموری زاد در وزن ۶۱ کیلوگرم و عرفان عباسی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

امروز و در رقابت‌های روز دوم، ۴ نماینده دیگر کشورمان به روی تشک رفتند که نتایج آن‌ها تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم امیررضا تیموری زاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد مقابل حریفی از کشور روسیه نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده‌ها رفت. تیموری زاد در گروه بازنده‌ها با نتیجه ۵، ۳ مقابل حریفی از کشور روسیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر دیگر حریف روس را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدماهان خرم کاه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ حریفی از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۱۵ بر ۲۰ مقابل کشتی گیری از ازبکستان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ابوالفضل شمسی پور حاجی وند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ کشتی گیری از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر مقابل حریف روس شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم رضا سلیمانیان برای رسیدن به فینال دو کشتی گیر از روسیه را با نتایج ۱۰ صفر و ۱۱ صفر از پیش رو برداشت وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۱ کشتی گیری از مغولستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان عباسی در مبارزه نخست خود با نتیجه ۱۲ بر صفر کشتی گیری را از روسیه را شکست داد. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیری از روسیه مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. عباسی در این دیدار حریفی از قرقیزستان را با نتیجه ۱۵ بر ۲ شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *